Filloni të shkruani për të parë produktet që po kërkoni
  • Kategoritë Kategoritë

Shporta

Mbyll

INFORMACIONE MBI POROSINË INFORMACIONE MBI POROSINË

Sa është kostoja e transportit për porositë? Sa është kostoja e transportit për porositë?

Kosotja e transportit përcaktohet sipas peshës së produktit. Klienti paguan një pjesë të vogël të kostos sepse pjesa më e madhe rimbursohet nga NOVA HOME.

Kosotja e transportit përcaktohet sipas peshës së produktit. Klienti paguan një pjesë të vogël të kostos sepse pjesa më e madhe rimbursohet nga NOVA HOME.

Sa vonon transporti? Sa vonon transporti?

Porosia vjen në adresën tuaj për 24-48 orë në varësi të qytetit tuaj.

Porosia vjen në adresën tuaj për 24-48 orë në varësi të qytetit tuaj.

Ku bëni dërgesa të porosive? Ku bëni dërgesa të porosive?

NOVA HOME dërgon porosi kudo ku ndoheni në të gjithë Shqipërinë

NOVA HOME dërgon porosi kudo ku ndoheni në të gjithë Shqipërinë

A mund të blej duke paguar me bankë? A mund të blej duke paguar me bankë?

Po, ju mund të paguani direkt në llogaritë tona bankare në monedhat LEK, EURO, DOLLAR. Informacionet mbi numrat e llogarive bankare do ta merrni nga stafi i shërbimit të klientit.

Po, ju mund të paguani direkt në llogaritë tona bankare në monedhat LEK, EURO, DOLLAR. Informacionet mbi numrat e llogarive bankare do ta merrni nga stafi i shërbimit të klientit.

A ka garanci produkti që blej? A ka garanci produkti që blej?

Informacionin mbi garancinë e çdo produkti e gjeni online në faqen e çdo produkti.

Informacionin mbi garancinë e çdo produkti e gjeni online në faqen e çdo produkti.

A mund të blej me kredi apo këste? A mund të blej me kredi apo këste?

Po, NOVA HOME mundëson blerjen me këste per produkte deri në vlerën 500,000 Lekë me 48 këste. Gjithashtu NOVA HOME ofron edhe blerje me këste me 0% interes deri në 6 muaj.

Po, NOVA HOME mundëson blerjen me këste per produkte deri në vlerën 500,000 Lekë me 48 këste. Gjithashtu NOVA HOME ofron edhe blerje me këste me 0% interes deri në 6 muaj.

KTHIME DHE NDËRRIME KTHIME DHE NDËRRIME

Si duhet të veproj për kthimin e një produkti? Si duhet të veproj për kthimin e një produkti?

NOVA HOME pranon kthimin e produkteve, brenda një periudhe 10 ditore. Për të realizuar kthimin, produkti duhet të paraqitet në showroom me paketimin origjinal, i padëmtuar, i pa përdorur dhe i shoqëruar me të gjitha aksesorët, udhëzimet e përdorimit si dhe faturën që vërtetojnë blerjen.

Rimbursimi përfshin vetëm çmimin e produktit dhe jo kostot e transportit. Produktet e kthyera të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk mund të pranohen nga NOVA HOME dhe për këto raste nuk do të bëhet rimbursimi i pagesës.

NOVA HOME pranon kthimin e produkteve, brenda një periudhe 10 ditore. Për të realizuar kthimin, produkti duhet të paraqitet në showroom me paketimin origjinal, i padëmtuar, i pa përdorur dhe i shoqëruar me të gjitha aksesorët, udhëzimet e përdorimit si dhe faturën që vërtetojnë blerjen.

Rimbursimi përfshin vetëm çmimin e produktit dhe jo kostot e transportit. Produktet e kthyera të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk mund të pranohen nga NOVA HOME dhe për këto raste nuk do të bëhet rimbursimi i pagesës.

A mund të kthehet një produkt i blerë në sektorin Outlet? A mund të kthehet një produkt i blerë në sektorin Outlet?

Jo, produktet e blera në sektorin Outlet nuk mund të kthehen.

Jo, produktet e blera në sektorin Outlet nuk mund të kthehen.

Probleme me porosinë? Probleme me porosinë?

Ne duam që ju të keni eksperiencën më të mirë në Shqipëri me blerjet online, prandaj për çfarëdolloj problemi me porosinë, ju lutem kontaktoni shërbimin e klientit nëpërmjet telefonit apo e-mail. Telefon: +355 (0) 68 408 1764 Email: onlinesale@novacontract.al

Ne duam që ju të keni eksperiencën më të mirë në Shqipëri me blerjet online, prandaj për çfarëdolloj problemi me porosinë, ju lutem kontaktoni shërbimin e klientit nëpërmjet telefonit apo e-mail. Telefon: +355 (0) 68 408 1764 Email: onlinesale@novacontract.al

Scroll To Top

#title#

#price#
×