Pyetje të shpeshta - NOVA HOME
Kërko për produkte
  • Kategoritë

Shporta

Mbyll
Menu
Kërko për produkte

INFORMACIONE MBI POROSINË

Sa është kostoja e transportit për porositë?

Transporti është falas në të gjithë Shqipërinë. Për blerje me sasi informoheni nga operatoret online mbi një tarifë postare.

Sa vonon transporti?

Porosia vjen në adresën tuaj për 24-48 orë në varësi të qytetit tuaj.

Ku bëni dërgesa të porosive?

NOVA HOME dërgon porosi kudo ku ndoheni në të gjithë Shqipërinë

A mund të blej duke paguar me bankë?

Po, ju mund të paguani direkt në llogaritë tona bankare në monedhat LEK, EURO, DOLLAR. Informacionet mbi numrat e llogarive bankare do ta merrni nga stafi i shërbimit të klientit.

A ka garanci produkti që blej?

Informacionin mbi garancinë e çdo produkti e gjeni online në faqen e çdo produkti.

A mund të blej me kredi apo këste?

Po, NOVA HOME mundëson blerjen me këste per produkte deri në vlerën 500,000 Lekë me 48 këste. Gjithashtu NOVA HOME ofron edhe blerje me këste me 0% interes deri në 6 muaj.

KTHIME DHE NDËRRIME

Si duhet të veproj për kthimin e një produkti?

NOVA HOME pranon kthimin e produkteve, brenda një periudhe 7 ditore. Për të realizuar kthimin, produkti duhet të paraqitet në showroom me paketimin origjinal, i padëmtuar, i pa përdorur dhe i shoqëruar me të gjitha aksesorët, udhëzimet e përdorimit si dhe faturën që vërtetojnë blerjen.

Rimbursimi përfshin vetëm çmimin e produktit dhe jo kostot e transportit. Produktet e kthyera të dëmtuara, të përdorura ose të ndotura nuk mund të pranohen nga NOVA HOME dhe për këto raste nuk do të bëhet rimbursimi i pagesës.

A mund të kthehet një produkt i blerë në sektorin Outlet?

Jo, produktet e blera në sektorin Outlet nuk mund të kthehen.

Probleme me porosinë?

Ne duam që ju të keni eksperiencën më të mirë në Shqipëri me blerjet online, prandaj për çfarëdolloj problemi me porosinë, ju lutem kontaktoni shërbimin e klientit nëpërmjet telefonit apo e-mail. Telefon: +355 (0) 68 408 1764 Email: onlinesale@novacontract.al

#title#

#price#
×